اولین اقدام، در جهت افزایش سوخت و ساز بدن انجام بیشتر فعالیت‌های بدنی هوازی در قالب حرکات لیروبیک، پیاده‌روی، شنا و دوچرخه و ورزش‌های دیگر می‌باشد تا عضلات دوباره ترمیم و افزایش حجم پیدا نمایند.

این اقدامات به موقع و قبل از تحلیل بیشتر و شدیدتر عضلات می‌باید آغاز گردد. تا روند تصاعدی کاهش متابولیسم بدن تعدیل گردد.

افرادی که زودتر از دام رژیمهای گرسنگی شدید‌ خود تحمیلی یا توصیه شده از طرف افراد فاقد صلاحیت علمی، خودشان را رها نمایند و با یک برنامه متعادل و متنوع غذایی به‌طور تدریجی سیستم اشتها و سوخت و ساز بدن خود را تنظیم کنند،

همچنین به حجم عضلات خود با انجام ورزش‌های مناسب بیفزایند، بدین طریق آتش سوخت و ساز بدن خود را مجدداً روشن خواهند نمود. دیگر مثل گذشته احساس سرما نخواهند کرد و هم زمان با این تغییرات،

روند تحلیل عضلانی نیز متوقف خواهد شد و ولع ویارگونه خوردن در آنها به تدریج فروکش خواهد کرد و میل و هوس به مصرف بیش از حد  شیرینی و تنقلات کاسته خواهد شد.

نیره اسماعیل کابلی
دکترای علوم تغذیه دانشگاه تهران
تماس با مطب  ۰۲۱۴۴۲۴۶۹۲۰

رژیم غیر حضوری        drkaboli.ir

 

برای دریافت رژیم لاغری و دریافت رژیم چاقی به ایـن لیـنـــک مراجعه کنید.

 

راههای افزایش سوخت و ساز بدن! | دریافت رژیم لاغری

 

درباره دکتر نیره اسماعیل کابلی

دکتر نیره اسماعیل کابلی متخصص تغذیه و رژیم درمانی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان برای داشتن اندامی خوب و مناسب می باشد. مدرس دانشگاه، متخصص تغذیه و رژیم درمانی و . . .

3 دیدگاه در راههای افزایش سوخت و ساز بدن! | دریافت رژیم لاغری
  1. خانم دکترلطفکنیدجهت دریافت رژیم مدتی بصورت رایگان بابیماران مشاوره بدهید.سپس ویزیت شوندتاازاثربخشی مشاورهایتان مطمن شوند.

    • سلام دوست عزیز. رژیم درمانی اصلا ویزیت نیست و باید حتما با بیماران مشاوره کرد و چون باید برای هر بیمار وقت گذاشت به ناچار حق مشاوره گرفته می شود. اما بازخوردی که مراجعین به ما میدهند نشان دهنده رضایت ایشان است و نتایج مثبت مراجعین هم تاییدی بر همین موضوع است.

  2. مشکل اضافه وزن از ناحیه شکم و پهلو قد ۱۵۸ وزن۷۳ سن ۳۴ لطفا راه نمایی کنید


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.