اولين اقدام، در جهت افزايش سوخت و ساز بدن انجام بيشتر فعاليت‌هاي بدني هوازی در قالب حركات لیروبیک، پياده‌روي، شنا و دوچرخه و ورزش‌هاي ديگر مي‌باشد تا عضلات دوباره ترميم و افزايش حجم پيدا نمايند.

اين اقدامات به موقع و قبل از تحليل بيشتر و شديدتر عضلات مي‌بايد آغاز گردد. تا روند تصاعدي كاهش متابولیسم بدن تعديل گردد.

افرادي كه زودتر از دام رژیمهای گرسنگي شدید‌ خود تحميلي يا توصيه شده از طرف افراد فاقد صلاحيت علمي، خودشان را رها نمايند و با يك برنامه متعادل و متنوع غذايي به‌طور تدريجي سیستم اشتها و سوخت و ساز بدن خود را تنظیم کنند،

همچنین به حجم عضلات خود با انجام ورزش‌هاي مناسب بيفزايند، بدين طريق آتش سوخت و ساز بدن خود را مجدداً روشن خواهند نمود. ديگر مثل گذشته احساس سرما نخواهند كرد و هم زمان با اين تغييرات،

روند تحليل عضلاني نيز متوقف خواهد شد و ولع ويارگونه خوردن در آنها به تدريج فروكش خواهد کرد و ميل و هوس به مصرف بیش از حد  شيريني و تنقلات كاسته خواهد شد.

نیره اسماعیل کابلی
دکترای علوم تغذیه دانشگاه تهران
تماس با مطب  ۰۲۱۴۴۲۴۶۹۲۰

رژیم غیر حضوری        drkaboli.ir

 

برای دریافت رژیم لاغری و دریافت رژیم چاقی به ایـن لیـنـــک مراجعه کنید.

 

راههای افزایش سوخت و ساز بدن! | دریافت رژیم لاغری

 

درباره دکتر نیره اسماعیل کابلی

دکتر نیره اسماعیل کابلی متخصص تغذیه و رژیم درمانی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان برای داشتن اندامی خوب و مناسب می باشد. مدرس دانشگاه، متخصص تغذیه و رژیم درمانی و . . .

4 دیدگاه در راههای افزایش سوخت و ساز بدن! | دریافت رژیم لاغری
  1. خانم دکترلطفکنیدجهت دریافت رژیم مدتی بصورت رایگان بابیماران مشاوره بدهید.سپس ویزیت شوندتاازاثربخشی مشاورهایتان مطمن شوند.

    • سلام دوست عزیز. رژیم درمانی اصلا ویزیت نیست و باید حتما با بیماران مشاوره کرد و چون باید برای هر بیمار وقت گذاشت به ناچار حق مشاوره گرفته می شود. اما بازخوردی که مراجعین به ما میدهند نشان دهنده رضایت ایشان است و نتایج مثبت مراجعین هم تاییدی بر همین موضوع است.

  2. مشکل اضافه وزن از ناحیه شکم و پهلو قد ۱۵۸ وزن۷۳ سن ۳۴ لطفا راه نمایی کنید


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.