«اطلاعیه مهم»

برای از دست دادن ۴ کیلو در ۱۰ روز ، باید از غذاهای فرآوری شده خودداری کنید. همچنین برای تسریع در متابولیسم و ​​سوزاندن چربی بیشتر ، حمایت از رژیم غذایی با فعالیت های بدنی بسیار مهم است.

کاهش وزن فرآیندی است که به سن ، متابولیسم و ​​سبک زندگی بستگی دارد. این عوامل می توانند تأثیرات مختلفی بر همه داشته باشند. با این حال ، بسیاری از افراد به دنبال روش های مختلف هستند تا در کوتاه مدت ظاهری لاغر پیدا کنند. این مقاله حاوی اطلاعات مفیدی است مخصوصاً برای کسانی که می خواهند ظرف ۱۰ روز ۴ کیلو وزن کم کنند.

در حالی که با چاقی دست و پنجه نرم می کنید ، باید عادات سالم مانند رژیم غذایی متعادل و ورزش نیز اتخاذ شود. این روند خیلی سریع اتفاق نمی افتد. با این حال ، برخی از روش های لاغری وجود دارد که در طی چند روز نتیجه خوبی می دهند.

در این مقاله ، ما می خواهیم یک سری منوها و توصیه هایی را برای شما به اشتراک بگذاریم که می تواند به شما کمک کند در طی ۱۰ روز به طور متوسط ​​۴ کیلو وزن کم کنید.

آیا شهامت کافی برای عملی کردن این توصیه ها دارید؟ اگر چنین است ، بلافاصله شروع به کاهش وزن کنید!

برای کسانی که می خواهند در عرض 10 روز 4 کیلو وزن کم کنند

رژیم های مختلف برای کاهش ۴ کیلو وزن در ۱۰ روز:

برنامه های غذایی که در این مقاله در مورد آنها صحبت خواهیم کرد به ویژه برای افرادی که با چاقی مبارزه می کنند توصیه می شود.

با این حال ، از آنجا که این رژیم غذایی برای افراد مبتلا به بیماری مزمن یا مشکل دستگاه گوارش توصیه نمی شود ، بیشتر مناسب افرادی است که از سلامتی نسبتاً خوبی برخوردار هستند.

  • غذاهای توصیه شده در این مقاله به شما امکان می دهد رژیم متعادل داشته باشید. به عبارت دیگر ، به بدن کمک می کند بدون هیچ محدودیتی مواد مغذی مورد نیاز خود را تأمین کند.
  • هدف اصلی این رژیم حذف چربی های اشباع ، شکر و غذاهای فرآوری شده که بزرگ ترین موانع کاهش وزن هستند از رژیم شما است.
  • اگرچه توصیه های سالمی وجود دارد ، اما توصیه نمی کنیم این رژیم را بیش از روز تعیین شده دنبال کنید تا اثرات متفاوتی ایجاد نکند.
  • بهتر است از این به بعد وعده های غذایی سالم را شروع کنید تا پس از ۱۰ روز بتوانید نتیجه خود را بگیرید.

ممنوعیت ها:

  • نوشیدنی های الکلی
  • نوشابه های گازدار قندی
  • نوشابه
  • نوشیدنی های پودری
  • شکر تصفیه شده
  • گوشت های فرآوری شده
  • آرد تصفیه شده

برای کسانی که می خواهند در عرض 10 روز 4 کیلو وزن کم کنند

توصیه شده:

  • آب و دمنوش های گیاهی
  • آب گرم با لیمو

منوهایی که باید رعایت کنید تا در طی ۱۰ روز ۴ کیلو وزن کم کنید:

تعداد وعده های غذایی توصیه شده برای یک رژیم متعادل برای رسیدن به هدف در زمان تعیین شده چهار یا پنج وعده در روز است.

از آنجا که می توانید غذاهایی که این رژیم را تشکیل می دهد تغییر دهید ، پس می توانید رژیم خود را با گزینه های مختلف به مدت ۱۰ روز بدون اینکه خسته شوید تشکیل دهید. به این ترتیب ، شما مجبور نخواهید بود که به طور مداوم همان غذاها را بخورید و از رژیم خود خسته نخواهید شد.

صبحانه:

گزینه اول: یک کاسه ماست کم چرب ، یک ساندویچ با ژامبون و پنیر بدون چربی و یک سیب.

گزینه دوم: یک فنجان شیر گیاهی ، ۴ عدد کراکر غلات کامل ، پنیر بدون چربی و یک پرتقال.

گزینه سوم: یک لیوان چای گیاهی ، یک ساندویچ پنیر کم چرب و یک سیب.

گزینه چهارم: یک لیوان آب پرتقال تازه فشرده ، یک تکه نان سبوس دار ، ژامبون یا نان تست بوقلمون با یک میوه اختیاری.

برای کسانی که می خواهند در عرض 10 روز 4 کیلو وزن کم کنند

ناهار:

گزینه اول: سالاد گل کلم سفید به همراه روغن زیتون ، مقدار کمی تن ماهی و ۲ تخم مرغ آب پز.

گزینه دوم: یک کاسه سالاد میوه ای مخلوط و سینه مرغ.

گزینه سوم: کدو سبز پخته شده با سس گوجه طبیعی ، با خلال پنیر و ادویه جات .

گزینه چهارم: ۱۵۰ گرم ماهی کبابی ، گوجه فرنگی ، سالاد مخلوط کاهو و پیاز.

میان وعده های صبح و بعد از ظهر:

گزینه اول: یک لیوان ماست کم چرب و یک قاشق چایخوری دانه چیا.

گزینه دوم: یک وعده کیک از نوع کاپ کیک و یک فنجان چای.

گزینه سوم: سالاد میوه ، یک لیوان خامه یا شیر گیاهی

گزینه چهارم: یک لیوان شیر بدون چربی یا گیاهی و یک تکه نان گندم کامل با کمی مربا.

شام:

گزینه اول: سینه مرغ کبابی ، ۴ برش کدو سبز پخته شده و مقداری گوجه خرد شده.

گزینه دوم: مقدار کمی گوشت قرمز بدون چربی و یک بشقاب سالاد مخلوط.

گزینه سوم: املتی با قارچ و پیاز تفت داده شده.

گزینه چهارم: سینه مرغ خرد شده و وعده کوچک برنج قهوه ای.

گزینه پنجم: یک فنجان سوپ آب مرغ و انتخاب سبزیجات.

برای کسانی که می خواهند در عرض 10 روز 4 کیلو وزن کم کنند

سایر توصیه ها:

برای دستیابی به نتایج بهتر با این برنامه غذایی ، بسیار مهم است که حداقل ۳۰ دقیقه در روز ورزش کنید. به یاد داشته باشید که فعالیت های قلبی عروقی یکی از مناسب ترین ورزش ها برای چربی سوزی است.

همچنین توصیه می شود تمرینات قلبی خود را با تمرینات قدرتی ترکیب کنید. این تمرینات به شما در تقویت توده عضلانی و تنظیم عملکردهای متابولیکی کمک می کند.

Source: www.sagligabiradim.com

درباره دکتر نیره اسماعیل کابلی

دکتر نیره اسماعیل کابلی متخصص تغذیه و رژیم درمانی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان برای داشتن اندامی خوب و مناسب می باشد. مدرس دانشگاه، متخصص تغذیه و رژیم درمانی و . . .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.