«اطلاعیه مهم»

حرکات ورزشی برای لاغری سریع باسن

برای لاغرکردن باسن نیازی به باشگاه رفتن ندارید. حرکت های مؤثر بسیاری وجود دارد که می توانید در خانه انجام دهید. پیاده روی، انجام حرکت های لاغری باسن در خانه و تغذیه مهم است. مهم نیست این حرکات را چقدر منظم انجام دهید، بدون تغییر عادات غذایی و برنامه رژیم غذایی کم کالری نتیجه ای به دست نمی آورید.

 

موثرترین حرکات ورزشی برای لاغری باسن:

 

حرکات بلند کردن پاها برای باسن نیز مهم است

 

حرکات ورزشی برای لاغری سریع باسن

 

به پشت دراز بکشید. پاشنه ها را بر روی صندلی قرار دهید و برای حفظ تعادل دست های خود را به طرفین باز کنید و از زمین کمک بگیرید. پای راست خود را تا ۹۰ درجه بالا ببرید. عضلات باسن را سفت کنید و باسن را به آرامی از زمین بلند کنید. سه ثانیه صبر کنید و دوباره باسن را پایین بیاورید. پس از ۲۰ بار تکرار، در حالی که پای راست در هوا است، پای دیگر را به هوا بلند کنید و ۲۰ بار تکرار کنید. تعداد دفعات را در طول زمان افزایش دهید.

 

پلانک پهلو

 

حرکات ورزشی برای لاغری سریع باسن

 

پلانک یک حرکت کلیدی است که سبب کار کردن کل بدن می شود. تسلط بر بدن، تنفس و استقامت.. پلانک مخصوصا برای باسن می تواند متفاوت انجام شود. یک حرکت دیگر برای لاغری باسن:

ابتدا در پوزیشن پلانک قرار بگیرید و به پهلو روی یک دست بمانید. بدن شما باید کاملا کشیده شود. حالا پای بالایی را تا ۳۰ سانتی متر بالا ببرید سپس به آرامی پایین بیاورید. این کار را در ۳ ست  ۱۵ بار انجام دهید. برای طرف دیگر نیز همین حرکت را تکرار کنید.

 

پل باسن

 

حرکات ورزشی برای لاغری سریع باسن

 

به پشت دراز بکشید. زانوها را خم کنید و  در ۹۰ درجه نسبت به زمین باقی بمانید. دست ها را به طرفین دراز کنید. به آرامی باسن را از زمین بلند کنید. در بالاترین نقطه تا ۳ بشمارید سپس دوباره به آرامی پایین بیاورید. این حرکت را باید با حداکثر تعداد انجام دهید. بدون اینکه باسن به زمین برخورد کند دوباره تکرار کنید. این حرکت آسان نیست، اما هم پا و هم باسن فوق العاده کار می کنند.

 

لانچ

 

حرکات ورزشی برای لاغری سریع باسن

 

لانژ موثرترین حرکت لاغری باسن است. صاف بایستید. ابتدا، گام راست را با باز کردن کمی از پا بردارید و در همان لحظه به زمین دولا شوید. هنگام بلند شدن پای دیگر را به سمت جلو بردارید و دوباره خم شوید. این حرکت را دور تا دور خانه انجام دهید. می توانید در دستتان یک شی که سنگینی ایجاد می کند بگیرید.

 

اسکوات

 

حرکات ورزشی برای لاغری سریع باسن

 

بدون اسکوات هرگز! مهم ترین حرکت برای لاغر کردن باسن است. کار کردن بدون اسکوات نمی شود.

صاف بایستید. باسن را کمی به سمت بیرون دهید، پاها را خم کنید و دولا شوید. قسمت بالای پاها موازی با زمین باشد. اگر مشکل زانو دارید تعداد حرکت ها را کم کنید.

 

لانچ تک پا

 

حرکات ورزشی برای لاغری سریع باسن

 

این حرکت نیز برای لاغر کردن باسن بسیار مفید است. چربی های باسن در مقابل این حرکت نمی توانند مقاومت کنند.

در جلوی یک صندلی قرار بگیرید، نوک یک پا را روی صندلی قرار دهید. پای دیگر را از زانو خم به سمت زمین خم شوید. دوباره بلند شوید. آهسته انجام دادن این حرکت مهم است. این حرکت برای هر پا ۱۵ بار کافی خواهد بود.

 

کیک بک

 

حرکات ورزشی برای لاغری سریع باسن

 

با این حرکت، به خصوص با کار کردن عضلات در دو طرف پاها از باسن پشتیبانی می شود.

دست ها و زانوها را روی زمین قرار دهید. کمر راست، باسن درست در وسط، به چپ و راست جا به جا نمی شود مخصوصا هنگام انجام حرکت. پای راست را به عقب می کشیم و در ۹۰ درجه خم می کنیم. حالا پایی که خم کرده ایم را بالا می بریم سپس پایین می آوریم. این حرکت آسان نیست ولی سعی کنید آن را صحیح انجام دهید.

 

کارهایی که برای موثرتر بودن حرکات لاغری باسن باید انجام داد:

  • حداقل دو لیتر آب در روز مصرف کنید. در صورتی که آب کافی نخورید نمی توانید چربی بسوزانید.
  • غذای حاوی پروتئین را در هر وعده غذایی مصرف کنید.
  • از منابع کربوهیدراتی پاک استفاده کنید. از خوردن نان سفید، شکر، آبمیوه و نوشیدنی های اسید دار اجتناب کنید. به جای ماکارونی و برنج، کربوهیدرات ها را از منابعی مانند نان گندم یا نان چاودار، بلغور پلو وسبزیجات بگیرید. غذاهای حاوی کربوهیدرات ها را به خصوص در ساعت های شبانه مصرف نکنید.
  • کاهش مصرف میوه ها. میوه را در طول روز صبح بخورید و شب مصرف نکنید.
  • شب به رختخواب سیر نروید.
  • در طول روز همراه با تمرینات، حداکثر پیاده روی را انجام دهید و یا بدویید.

 

source: .aysetolga.com

 


شما همران گرامی می توانید جهت تعیین وقت قبلی،دریافت مشاوره لاغری موضعی با دستگاه و مشاوره تغذیه با شماره تماس ما، ۰۲۱۴۴۲۴۶۹۲۰ تماس بگیرید.

آدرس کلینیک تغذیه دکتر کابلی: تهران. ستارخان. فلکه اول صادقیه. خیابان گلناز دهم شمالی. پلاک ۱۱، طبقه ۳، واحد

۷


رژیم آنلاین دکتر کابلی

جهت دریافت رژیم لاغری کلیک کنید

 

 

 

درباره دکتر نیره اسماعیل کابلی

دکتر نیره اسماعیل کابلی متخصص تغذیه و رژیم درمانی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان برای داشتن اندامی خوب و مناسب می باشد. مدرس دانشگاه، متخصص تغذیه و رژیم درمانی و . . .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.