«اطلاعیه مهم»

در زیر به چند توصیه مفید برای کاهش وزن اشاره می کنیم:

رژیم های سخت نگیرید چون موجب تحلیل عضلات و بافتهای حیاتی بدن شده و خیلی زود وزن از دست رفته دوباره برمی گردد.
رژیمهای نامناسب طولانی و مداوم باعث کاهش سوخت و ساز بدن و مقاوم شدن آن در برابر کاهش وزن میشود.
سعی کنید روند کاهش وزن خود را تدریجی کنید. نباید چیزی بیشتر از نیم کیلو در هفته یا ۱۰ کیلو در چهار ماه وزن کم کنید.
هدفتان این باشد که در طول شش ماه ۱۰ سانتی متر از دور کمرتان کم کنید. این مسئله خیلی بیشتر از مقدار وزنی که کم می کنید برای سلامتیتان مفید است.
از خوردن چربی های غذایی به ویژه چربی های اشباع تا حد ممکن خودداری کنید.

درباره دکتر نیره اسماعیل کابلی

دکتر نیره اسماعیل کابلی متخصص تغذیه و رژیم درمانی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان برای داشتن اندامی خوب و مناسب می باشد. مدرس دانشگاه، متخصص تغذیه و رژیم درمانی و . . .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.