«اطلاعیه مهم»

سوزاندن چربی

راز سوزاندن چربی های اضافی چیزی به جز سوزاندن کالری بیشتر از میزان دریافتی شما نیست. بنابراین ، آنچه شما نیاز دارید رژیم کم کالری و یک برنامه ورزشی مناسب است.

خلاص شدن از  چربی های ذخیره شده در بدن یکی از موضوعات مهم در زندگی ما است. این فقط از نظر زیبایی شناسی نیست. همچنین می تواند برای سلامتی بدن ما باشد. به هر حال ، اضافه وزن می تواند باعث بیماری های بی شماری در بدن ما شود. با این حال ، مشکل عدم سوزاندن چربی است.

سوزاندن چربی هم طبیعی است و هم خوب. مشکل افسانه ها و رژیم های غذایی ناسالم است که ادعا می کنند به شما کمک می کنند تا سریع چربی بسوزانید. به همین دلیل امروز می خواهیم در مورد سالم ترین راه های چربی سوزی اطلاعات لازم را به شما ارائه دهیم.

در واقع برای سوزاندن چربی چه کار باید کنید؟

گزینه های فریب دهنده برای چربی سوزی:

گاهی اوقات اولین چیزی را که در تلویزیون یا مجلات می بینیم مبنا قرار می دهیم و آن را در ذهن خود نگه می داریم.  متأسفانه ، بسیاری از این اطلاعات یا محصولات یا موثر نیستند یا برای بدن   بسیار ناسالم هستند. موارد زیر متداول ترین گزینه های تقلب است که توسط تبلیغ کنندگان اینگونه محصولات ارائه می شود:

  • لاغر کننده های بدن
  • قرص هایی که برای تسریع در متابولیسم بدن استفاده می شوند
  • لباس برای چربی سوزی
  • معجون معجزه گر
  • لوازم برقی

این لیست می تواند برای همیشه ادامه داشته باشد. آنچه جذاب است این است که محصولات ذکر شده در همه چیز یک مورد مشترک دارند: شما نیازی به استفاده از آنها با هیچ فعالیت و ورزشی ندارید.

راز واقعی چربی سوزی چیست؟

این سوالی است که بسیاری از مردم می پرسند. از این گذشته ، اکثر این محصولات “معجزه گر” فقط کارایی ندارند. به هر حال ، هدف اصلی البته باید چربی سوزی باشد. فراتر از پنهان کاری ، پاسخ این است که از نظر وزن، بدن خود را بشناسید. اولین قدم برای سوزاندن چربی ، دانستن وزن بدن و متابولیسم بدن است.

در واقع برای سوزاندن چربی چه کار باید کنید؟

سرعت سوخت و ساز:

اولین قدم برای شناختن بدن ، دانش شما در مورد متابولیسم است. این فرایندی است که طی آن مواد مغذی مصرفی شما به انرژی تبدیل می شود. این انرژی برای انجام کلیه عملکردهای بدن لازم است. در این میان ، عملکردهای مهم عبارتند از:

  • دم و بازدم
  • ترشح
  • هضم

در عین حال باید در نظر گرفت که متابولیسم برای هر فرد متفاوت عمل می کند. این به سه عامل اصلی بستگی دارد. این ها را می توان به صورت زیر لیست کرد:

  • ورزش: میزان چربی سوخته به ورزش بستگی دارد و مستقیماً متناسب است. به عبارت دیگر ، هرچه بیشتر ورزش کنید ، کالری بیشتری نیز می سوزانید.
  • اثر ترموژنیک غذای شما: بدن شما از انرژی برای جذب مواد مغذی اصلی (پروتئین ها ، کربوهیدرات ها و چربی) استفاده می کند.
  • متابولیسم پایه: مقدار مصرف انرژی بدن شما در شرایط عادی و بدون تلاش جسمی .

مصرف کالری:

کالری منبع انرژی بدن شما است و از غذاهایی که می خورید تأمین می شود. کالری برای زندگی ضروری است. به حفظ کلیه عملکردهای بدن ، چه در فعالیت و چه در حالت استراحت ، کمک می کند.

کالری مصرفی در رژیم غذایی شما باید کنترل شود. هدف باید کاهش وزن و سوزاندن چربی های اضافی باشد . با این حال ، این باید با دقت انجام شود.  به این ترتیب می توانید از بروز مشکلات در بدن خود جلوگیری کنید.

در واقع برای سوزاندن چربی چه کار باید کنید؟

کمبود کالری:

این زمانی اتفاق می افتد که بدن شما بیش از میزان کالری دریافتی خود کالری مصرف کند. این عامل مهم ترین راز سوزاندن چربی است. اگر بیش از حد بافت چربی دارید ، کمبود کالری در بدن خوب است. این به شما کمک می کند تا به هدف خود برسید.

چگونه می توانید کمبود کالری ایجاد کنید؟

این بهترین ، آزمایش شده و روش واقعی برای کاهش وزن و چربی سوزی است. اما چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ در پایان روز ، می توانید با رعایت رژیم غذایی که کالری منفی را کاهش می دهید ، به کمبود کالری برسید. در همین حال ، برای دستیابی به تعادل کامل باید سرعت متابولیسم خود را افزایش دهید.

این روند باید مرحله به مرحله انجام شود. به هر حال ، اگر تغییرات رژیم غذایی خیلی شدید باشد ، بدن شما می تواند از مشکلات مختلف سلامتی رنج ببرد.

در این حالت ، شما انرژی اضافی دارید و وزن بدن شما غیرقابل کنترل افزایش می یابد.

در واقع برای سوزاندن چربی چه کار باید کنید؟

پیشنهادات:

همه اینها به داشتن یک برنامه ورزشی و رژیم مناسب برای شما برمی گردد. با این حال ، اگر دوست دارید بیشتر بدانید ، بهتر است به متخصص مراجعه کنید.

Source: www.sagligabiradim.com

درباره دکتر نیره اسماعیل کابلی

دکتر نیره اسماعیل کابلی متخصص تغذیه و رژیم درمانی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان برای داشتن اندامی خوب و مناسب می باشد. مدرس دانشگاه، متخصص تغذیه و رژیم درمانی و . . .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.