مواد غذایی مفید برای لاغری

در حالی که هیچ ماده غذایی مانند یک گلوله جادویی برای کاهش وزن عمل نمی کند، اما غذاهای ویژه ای وجود دارند که می توانند به شما در رسیدن به اهدافتان برای کاهش وزن کمک کنند. پس وجود این مواد غذایی در رژیم لاغری که توسط متخصص تغذیه تنظیم می شود، بسیار مهم است.

این مواد غذایی دارای میزان بالایی از فیبر هستند، که به حفظ احساس سیری شما کمک می کنند. همچنین دارای کالری کم تری نسبت به سایر مواد غذایی هستند، به این معنی که شما می توانید بدون نگرانی از کالری دریافتی اضافی، به میزان دلخواه از این مواد مصرف کنید.

مواد غذایی مفید برای لاغری


⇐ دکتر نیره اسماعیل کابلی، مدرس دانشگاه، عضو انجمن تغذیه ایران، عضو انجمن غذا و تغذیه، حامی سلامت، به عنوان بهترین متخصص تغذیه در تهران، با دانش و تخصص خود آماده خدمت رسانی و ارائه انواع رژیم های درمانی و غذایی، رژیم لاغری، رژیم چاقی،به صورت حضوری و دریافت رژیم آنلاین، رژیم لاغری آنلاین، برای شما عزیزان می باشد.


آواکادو

آواکادو غنی از اسیدهای چرب اشباع نشده، فیبر رژیمی، پتاسیم و مواد فوتو شیمیایی است. افرادی که به طور مرتب از آواکادو در رژیم غذایی خود استفاده می کنند، دارای وزن کمتر و چربی کمتر در ناحیه شکم خود، نسبت به افرادی که از این ماده غذایی ارزشمند صرف نظر کرده اند، هستند. در حالی که آواکادو کالری کم تری نسبت به دیگر میوه ها و سبزیجات دارد، اما ترکیب چربی و فیبر رژیمی در آن، در کاهش وزن شما تاثیر چشم گیری دارد.

تخم مرغ

تخم مرغ غنی از پروتئین با کیفیت بالا، چربی ها و مواد مغذی ضروری مانند ویتامین D و کولین است. خوردن یک صبحانه با پروتئین بالا، کاهش وزن را افزایش می دهد. پروتئین می تواند با تنظیم هورمون های اشتها سبب افزایش حس سیری شما شود. مطالعات نشان داده است که خوردن تخم مرغ در وعده صبحانه، احساس سیری بیشتری ایجاد می کند، این در حالی است که افرادی که برای صبحانه نان مصرف می کنند، احساس گرسنگی در آن ها سریع تر ایجاد می شود.

لوبیا

لوبیا دارای فیبر بالایی است. همانطور که گفته شد فیبر با افزایش حس سیری در شما، به کاهش وزن کمک می کند. شما با خوردن لوبیا می توانید گرسنگی را کنترل کنید. خوردن لوبیا و سبزیجات با فواید سلامتی متعدد دیگری مانند کاهش فشار خون، کاهش کلسترول، کاهش ریسک بیماری های قلبی عروقی همراه است. لوبیاها دارای کالری کم و پروتئین بالا هستند. این ماده غذایی ارزشمند را به رژیم لاغری خود اضافه کنید.

ماست

ماست سرشار از پروتئین و پروبیوتیک است که برای سلامت دستگاه گوارش بسیار مفید است و همچنین می تواند به کاهش وزن کمک کند. سلامت دستگاه گوارش می تواند وزن شما را تحت تاثیر قرار دهد. برای به دست آوردن پروتئین بیشتر می توانید از ماست یونانی استفاده کنید. ماست یونانی با کاهش اشتها و افزایش حس سیری، کاهش وزن شما را دری پی خواهد داشت.

رژیم آنلاین دکتر کابلی

جهت دریافت رژیم آنلاین کلیک کنید

 

 

برخی از خدمات دکتر نیره اسماعیل کابلی دکتر تغذیه خوب در غرب تهران :

رژیم لاغری

رژیم چاقی

دریافت رژیم لاغری

دریافت رژیم چاقی

رژیم لاغری آنلاین

دریافت رژیم آنلاین

دستگاه لاغری موضعی

لاغری بعد از زایمان

تغذیه سالم

درباره دکتر نیره اسماعیل کابلی

دکتر نیره اسماعیل کابلی متخصص تغذیه و رژیم درمانی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان برای داشتن اندامی خوب و مناسب می باشد. مدرس دانشگاه، متخصص تغذیه و رژیم درمانی و . . .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.