«اطلاعیه مهم»

اگر می خواهید سالم باشید و از “رول های چربی” در این قسمت ها خلاص شوید ، آماده باشید تا زمان ، تلاش و انرژی قابل توجهی را صرف کنید.

سوزاندن چربی در بعضی از قسمت های بدن از سایر قسمت ها مشکل تر است. امروز در مورد چگونگی خلاص شدن از چربی به خصوص در ناحیه شکم و باسن صحبت خواهیم کرد.

سوزاندان چربی های شکم و باسن:

اول از همه ، شما هم به یک تمرین روزمره و هم به یک برنامه غذایی متعادل نیاز دارید ، زیرا بدون یکی ، دیگری برای رسیدن به نتیجه مطلوب کافی نخواهد بود. پیشنهاد می کنیم از غذاهایی که حاوی مقدار زیادی ویتامین C و آنتی اکسیدان ها (مانند میوه ، لوبیا ، چای سبز) هستند استفاده کنید و تا حد ممکن از غذاهای چرب خودداری کنید.

علاوه بر این ، ما نکاتی را با شما در میان می گذاریم که می توانید به راحتی در زندگی روزانه خود بگنجانید تا چربی های داخل شکم و باسن را بسوزانید.

چگونه از چربی های شکمی و باسن خلاص شویم؟

این تمرینات نه تنها برای بدن ما مفید است بلکه به آرامش و کاهش استرس نیز کمک می کند.

وقتی با پاهای خود کار می کنیم ، باسن نیز از آن بهره مند می شود. به همین دلیل ، پیاده روی هر روز ، حداقل پیاده روی از خانه به محل کار یا دوچرخه سواری با خانواده می تواند چربی را در این قسمت های مشکل ساز کاهش دهد.

قسمت های دیگر بدن را نیز به کار اندازید:

اگر فکر می کنید برای خلاص شدن از چربی در ناحیه شکم فقط باید تمرینات شکمی انجام دهید ، اشتباه می کنید.

برای سوزاندن چربی باید تمام گروه های عضلانی را به کار اندازید زیرا وقتی عضلات کار می کنند ، متابولیسم  آنچه را که می خوریم سریع تر به مواد مغذی مورد نیاز بدن ، تبدیل می کند و از این طریق مانع از رفتن آن به ناحیه شکم و باسن می شود.

یوگا انجام دهید:

یوگا مانند دویدن ، پیاده روی و دوچرخه سواری ، ذهن و بدن ما را به هم متصل می کند. این باعث می شود احساس آرامش و راحتی بیشتری داشته باشیم.

علاوه بر این ، یوگا ماهیچه های ما را تقویت می کند ، وضعیت بدن را اصلاح می کند و به داشتن ظاهری متعادل تر و زنانه تر کمک می کند.

خداحافظی با شکر:

تا حد امکان از مصرف غذاها و نوشیدنی هایی که حاوی مقادیر زیادی قند هستند خودداری کنید.

همانطور که مصرف قند برای سلامتی مضر است ، چربی را به شکم و باسن شما می افزاید.

از قرص ها و کرم های “معجزه” خودداری کنید:

هم اکنون می توانید بسیاری از محصولاتی که به رژیم غذایی کمک می کند در بازار پیدا کنید ، اما به یاد داشته باشید که برخی از آنها موثر است برخی دیگر نیستند.

همچنین این نکته را باید در نظر داشته باشید که این محصولات خود به خود به شما اجازه نمی دهند به طور معجزه آسایی وزن خود را کاهش داده و از چربی ها خلاص شوید.

موثرترین راه برای رسیدن به این هدف ، اصلاح رژیم غذایی و ورزش منظم است.

تمرینات ساده ای که می توانید به طور روزمره انجام دهید:

تعادل:

  1. بایستید و پاهای خود را هم عرض شانه ها باز کنید.
  2. زانوها را خم کنید.
  3. با دستان خود زمین را لمس کنید.
  4. بدن خود را به آرامی بلند کنید و وزن خود را به پای چپ بدهید.
  5. در همین زمان ، زانوی راست خود را خم کرده و ران راست را با دست لمس کنید.
  6. پس از چند دقیقه ماندن در این موقعیت ، به وضعیت اولیه خود برگردید و با قرار دادن وزن خود روی پای دیگر خود ، همین کار را انجام دهید.
  7. حداقل بیست بار تکرار کنید.

بالا برن پا:

  1. روی دست ها و زانوها بمانید
  2. یکی از پاهایتان را بالا برده و بکشید تا یک خط مستقیم با تنه خود ایجاد کند.
  3. زانوی دیگر خود را از زمین بلند کنید و تا حد امکان با دست روی یک پا بمانید.
  4. اطمینان حاصل کنید که پشت و پا به موازات زمین است.
  5. بعد از استراحت چند ثانیه در حالت شروع ، با پای دیگر خود تکرار کنید.

با پا یک دایره بکشید:

  1. به پشت روی زمین دراز بکشید
  2. یکی از پاهایتان را بلند کنید و در هوا دایره بکشید
  3. پای خود را صاف نگه داشته و به آرامی به یک طرف و سپس به طرف دیگر با حرکت آهسته دایره بکشید
  4. این کار را به مدت ۳۰ ثانیه انجام دهید ، چند ثانیه استراحت کنید و به پای دیگر بروید.

حلقه:

علاوه بر سرگرمی ، حلقه زدن به شما کمک می کند که باسن خود را به کار اندازید.

سعی کنید حلقه را به مدت ۱۵-۱۰ دقیقه روی کمر خود نگه دارید.

این کار را هر روز انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید و انعطاف پذیری به دست آورید.

قیچی:

  1. به پشت روی زمین دراز بکشید
  2. پاها را از زاویه ۹۰ درجه از زمین بلند کنید.
  3. با مراقبت از صاف نگه داشتن پاها ، ابتدا یکی را بالاتر از دیگری بلند کنید ، سپس به طرف دیگر بروید.
  4. حداقل ۵۰ بار این کار را تکرار کنید.

به یاد داشته باشید ، اگرچه هدف شما سوزاندن چربی در شکم و باسن است ، اما باید تمام قسمت های بدن را به کار اندازید.

ورزشی را که دوست دارید انجام دهید ، می تواند شنا ، بسکتبال یا تنیس باشد ، آنچه بدن شما به آن نیاز دارد این است که مرتباً حرکت کنید.

Source: www.sagligabiradim.com

درباره دکتر نیره اسماعیل کابلی

دکتر نیره اسماعیل کابلی متخصص تغذیه و رژیم درمانی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان برای داشتن اندامی خوب و مناسب می باشد. مدرس دانشگاه، متخصص تغذیه و رژیم درمانی و . . .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.