«اطلاعیه مهم»

ورزش ، رژیم و ماساژهای موضعی هنگام صحبت از کمر بسیار مهم هستند. در این مقاله می توانید برخی تمرینات عالی را برای  داشتن کمر مناسب کشف کنید.

زنان همیشه سعی می کنند از بدن خود مراقبت کنند و یک رژیم متعادل را حفظ کنند. یکی از مهم ترین خواسته های آنها  داشتن اندازه کمر مناسب و دور کمر باریک است.

دستیابی به روال روزمره که شامل تغذیه سالم و ورزش است ، دشوار است زیرا سرعت زندگی شما به طور معمول اجازه این کار را نمی دهد.

با توجه به اینکه بدن اصلی ترین مخزن چربی و قسمتی است که اضافه وزن آن بیشترین توجه را نشان می دهد ، یکی از دشوارترین قسمت برای ورزش ، ناحیه کمر است.

بسیاری از خانم ها فکر می کنند رفتن به باشگاه برای داشتن یک بدن ایده آل ضروری است ، اما این اشتباه است. زیرا امکان داشتن روال خوب در خانه نیز وجود دارد.

اگر به دلیل کمبود وقت نمی توانید به طور منظم ورزش کنید ، می توانید برای رسیدن به هدف ایده آل خود در اندازه کمر ، برخی از تکنیک ها و تمرینات را در خانه شروع کنید.

5 تمرین برای اندازه کمر مناسب

تمرین هایی برای اندازه کمر مناسب:

چه این تمرینات ، چه دستور العمل های خانگی یا رژیم های غذایی که فعالیت ها را تکمیل می کنند ، تعداد بی پایان ترفندها و تکنیک ها برای کمر وجود دارد.

  1. حلقه هولاهوپ:

تکنیک کم شناخته شده استفاده از hulahup است. اگرچه ممکن است حلقه Hulahup یک اسباب بازی برای کودکان به نظر برسد ، اما در واقع ابزاری عالی برای عملکرد ناحیه کمر است.

از مزایای استفاده از Hulahup نه تنها سرگرمی در هنگام ورزش در خانه است ، بلکه همچنین به طور موثر سبب کار کردن ناحیه کمر می باشد.

برای تمرین این روال می توانید ۵ دقیقه با هولاهوپ برقصید (باید سعی کنید هنگام چرخش هاولاهوپ آن را دور کمر نگه دارید).

برای افزایش سختی ورزش می توانید از ۲ یا ۳ حلقه استفاده کنید.

  1. گرفتن دروس رقص یا کار برای ایجاد سالسا ، نوسان یا هر آنچه دوست دارید بیشتر به شما امکان می دهد تا ذخایر چربی جمع آوری شده در اطراف شکم را بسوزانید.رقص:

رقص یکی از عالی ترین تمرینات بدن است. این به شما کمک می کند تا چربی را کاهش دهید ، بدن را سفت و حرکت دهید.

گرفتن درس رقص یا کار یا هر آنچه دوست دارید بیشتر به شما امکان می دهد تا ذخایر چربی در اطراف شکم را بسوزانید.

به این ترتیب ، ناحیه کمر شما برجسته تر خواهد شد.

  1. تمرینات کمر:

یک راه خوب برای شروع کار با کمر ، انجام روال های خاص برای این قسمت است. برخی از مؤثرترین روال ها عبارتند از:

ورزش هایی که عضلات شکمی را به کار می اندازد:

انجام تمرینات عضلات شکمی با وزنه ها به سفت شدن کمر کمک می کند. برای این کار می توانید از توپ یا وزنه استفاده کنید.

  • روی زمین دراز بکشید و دست هایی که وزنه را نگه داشته اید دراز کنید
  • پاها را کمی خم کنید و کمر خود را طوری قرار دهید که ۴۵ درجه کج شود.
  • این موقعیت را حفظ کنید و کمر خود را بدون خم کردن دست ها برگردانید.

لمس کردن انگشتان پا:

این تمرین مبتنی بر کشش است.

  • راست بایستید و پاهای خود را باز کنید
  • انگشتان پای چپ خود را با دست چپ لمس کنید و همین کار را برای سمت راست انجام دهید.
  • تمرین را ۲۰ بار تکرار کنید

چرخش:

بهترین راه برای ورزش برای ناحیه کمر انجام حرکات چرخشی در این منطقه است.

  • یک تمرین عالی این است که یک لوله یا چوب را پشت گردن خود قرار داده و آن را با دست نگه دارید.
  • این به شما کمک می کند چرخش های کنترل شده ای داشته باشید که برای شکل دادن به کمر باید حداقل ۲۵ بار تکرار کنید.

حرکت شنا:

بله ، ما می توانیم “در خانه” نیز شنا کنیم.

  • روی حصیر دراز بکشید ، دست ها و پاها را دراز کنید.
  • دست ها و بازوها را طوری که انگار شنا می کنید حرکت دهید
  • توصیه می شود حرکات را حدود ۳۰ ثانیه انجام دهید ، سپس ۵ ثانیه صبر کنید و سپس دوباره شروع کنید.
  1. ماساژهای لاغر کننده:

ماساژ برای این منطقه بسیار مؤثر است. راحت ترین گزینه ماساژ این منطقه ۳ روز در هفته ، ترجیحا صبح ، قبل از ورزش است.

  1. دستور العمل های خانگی:

سرانجام ، ما در مورد دستور العمل های خانگی که به شما در رسیدن به هدفتان و حفظ هدف اصلی کمک کند  صحبت خواهیم کرد.

این ترفندها برای ترکیب در تمرینات روزانه یا کمک به بدن شما در سوزاندن چربی ها بسیار عالی است.

نوشیدنی:

  • ۲ لیتر آب در روز.
  • یک لیوان آب (۲۰۰ میلی لیتر) با آب لیمو با معده خالی.
  • ۳ بار در روز چای سبز.
  • قبل از هر وعده غذایی یک لیوان آب هویج (۲۰۰ میلی لیتر).

Source: www.sagligabiradim.com

درباره دکتر نیره اسماعیل کابلی

دکتر نیره اسماعیل کابلی متخصص تغذیه و رژیم درمانی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان برای داشتن اندامی خوب و مناسب می باشد. مدرس دانشگاه، متخصص تغذیه و رژیم درمانی و . . .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.