«اطلاعیه مهم»

۶ تمرین موثر قفسه سینه برای ساخت عضلات

ده ها  تمرین برای تمرین قفسه سینه وجود دارد که می توانید انجام دهید. در واقع، سایت های بدنسازی می توانند حداقل ۱۰۰ تمرین مختلف را برای شما پیشنهاد کنند.  این سخت ترین لیست تمرینات قفسه سینه نیست. ابتدا، از برنامه تمرینی خود با یک رژیم غذایی سالم حمایت کنید و از پروتئین، ویتامین ها، مواد معدنی و محصولات تغذیه ای طبیعی و سالم استفاده کنید. به این ترتیب عملکرد شما همیشه بالا خواهد بود. طبقه بندی بهترین تمرینات سینه :

 

پرس سینه هالتر

 

 

چرا این در لیست  تمرین ما است؟ این امکان وجود دارد که بالاترین قدرت را با تمرین پرس سینه هالتر تولید کنید. به همین دلیل پرس سینه استاندارد به شما کمک می کند حداکثر وزن را بلند کنید. همچنین پرس سینه هالتر، می تواند راحت تر از کار با دمبل های سنگین کنترل شود. این تمرین آسان و یادگیری آن نیز نسبتا آسان است (حتی اگر شما در آن متخصص نباشید)، برنامه پرس سینه برای افزایش قدرت شما وجود دارد.

در برنامه تمرینات خود: برنامه تمرینات قفسه سینه  را با وزن های سبک شروع کنید.

 

پرس سینه دمبل

 

 

چرا این در لیست ورزش ما است؟ با دمبل هر طرف بدن مستقل کار می کند. این هم عضلات تثبیت کننده را بیشتر به کار می اندازد. کنترل کردن دمبل سخت تر از کنترل هالتر است. دمبل ها هم در بخش پایین بدن و هم در قسمت بالا، دامنه خاصی از حرکت را فراهم می کند. پرس سینه دمبل، به به شما اجازه می دهد تا یک وزن نسبتا سنگین را بلند کنید.

در برنامه تمرینی شما:  انجام پرس سینه دمبل، قبل از یک تمرین سنگین سینه مناسب است. علاوه بر پرس سینه هالتر، پرس سینه دمبل را نیز پیشنهاد می کنیم.  چون که هر دو حرکت مشابه هستند.

در واقع، تجزیه و تحلیل الکترومیوگرافی (EMG) نشان می دهد این حرکات مشابه هستند و تفاوت بین دو تمرین در ارتباط با فعال شدن عضلات است.

 

پرس بالا سینه هالتر

 

 

چرا این در لیست ورزش ما است؟  برای بلند کردن وزن لازم است فشار بیشتری به قفسه سینه بزنید. در صورت امکان، سطح شیبدار را برای این ورزش انتخاب کنید تا استرس زیادی بر روی قفسه سینه وارد نشود.

در برنامه تمرینی: بسیاری از تمرینات قفسه سینه با حرکات میز تخت شروع می شود و رفته رفته شیبدار می شود.  اما اکنون وقت آن رسیده است که از این عادت بد خلاص شوید. و با یک سطح شیبدار خوب شروع کنید. مزیت آن این است که  می توانید انرژی بیشتری داشته باشید و وزن بیشتری بلند کنید. این هم باعث افزایش استرس بیشتر در فیبرهای قفسه بالا سینه می شود و رشد عضلانی بیشتری را ایجاد می کند.

 

پرس سینه دستگاه خوابیده

 

6 تمرین موثر قفسه سینه برای ساخت عضلات

 

چرا این در لیست ورزش ما است؟ برخی از دستگاه ها به شما این امکان را می دهند تا هر دست را به طور مستقل حرکت دهید، که یک ویژگی عالی برای تمرین قفسه سینه است. علاوه بر انجام تمرین صحیح با دستگاه پرس سینه ، می توانید کنار دستگاه بنشینید  و با یک دست در یک زمان کار کنید، به طوری که احساس شما کاملا متفاوت از حالت معمول است.

در برنامه تمرینات خود: ابتدا در تمرینات قفسه سینه، تمرینات سنگین انجام دهید. چون که تمرینات سنگین در مقایسه با دستگاه نیاز بیشتری به تلاش و متعادل کردن عضلات  دارد. با توجه به این موضوع، این تمرین همچنین می تواند تمرینات متنوعی را در حالت معمول خود داشته باشد.

 

پرس سینه دستگاه نشسته

 

 

چرا این در لیست ورزش ما است؟ تمرین  پرس سینه در یک نیمکت صاف فوق العاده است، اما مزایای منحصر به فردی در انجام این تمرین با یک دستگاه وجود دارد. این دستگاه ها برای تمرین های سریع نیز مناسب هستند.

در برنامه تمرین: دوباره کار با دستگاه را در پایان تمرین انجام دهید. برای  کسی که می خواهد توده عضلانی ایجاد کند، این دستگاه برای قوی کردن ماهیچه های سینه شانس بیشتری را فراهم می کند.

 

پرس بالا سینه دمبل میز شیبدار

 

 

چرا این در لیست ورزش ما است؟ اگر چه پرس سینه دمبل در بین ۱۰ تمرین برتر قفسه سینه وجود دارد، اما با یک میز قابل تنظیم، می توانید بسیاری از تمرین هایی را که  نمی توانید با یک میز ثابت انجام دهید با این میز انجام دهید. تغییر از یک حرکت به حرکت دیگر با تغییر زاویه شیب. کار کردن از زوایای گوناگون، باعث ایجاد توده عضلانی بسیار دقیق وصحیح می شود.

در برنامه تمریناتتان: شما می توانید این کار را با گذر زمان انجام دهید. با این حال، پرس بالا سینه دمبل را در برنامه ورزشی در نوبت اول یا سوم انجام دهید. چون که اگر این تمرین را در پایان برنامه خود انجام دهید، از آنجا که خسته خواهید شد وزن کم تری بلند خواهید کرد.

 

source: aysetolga.com

 

 


شما همران گرامی می توانید جهت تعیین وقت قبلی،دریافت مشاوره لاغری موضعی با دستگاه و مشاوره تغذیه با شماره تماس ما، ۰۲۱۴۴۲۴۶۹۲۰ تماس بگیرید.

آدرس کلینیک تغذیه دکتر کابلی: تهران. ستارخان. فلکه اول صادقیه. خیابان گلناز دهم شمالی. پلاک ۱۱، طبقه ۳، واحد

۷


رژیم آنلاین دکتر کابلی

جهت دریافت رژیم لاغری کلیک کنید

درباره دکتر نیره اسماعیل کابلی

دکتر نیره اسماعیل کابلی متخصص تغذیه و رژیم درمانی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان برای داشتن اندامی خوب و مناسب می باشد. مدرس دانشگاه، متخصص تغذیه و رژیم درمانی و . . .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.