«اطلاعیه مهم»

دریافت رژیم آنلاین توسط متخصص تغذیه

دریافت رژیم آنلاین

امروزه انواع رژیم های غذایی به خصوص رژیم لاغری، طرفداران زیادی پیدا کرده است. افراد همواره به دنبال روش های مختلف برای داشتن تناسب اندام هستند. در این بین به دلیل توسعه و پیشرفت جامعه و ماشینی شدن زندگی ها، مشغله های تمام افراد به خصوص در کلان شهرها نیز افزایش یافته است. بیشتر زنان و مردان ساکن در کلان شهرها شاغل هستند، و کمتر فرصت این را دارند تا به کارها و مسائل شخصی خود بپردازند.
مطمئنا بارها این موضوع برایتان پیش آمده است که مایل به انجام کار خاصی باشید ولی فرصت انجام آن را نداشته باشید، خوشبختانه با پیشرفت علم و گسترش دنیای مجازی، شما می توانید بسیاری از کارهای خود را از طریق اینترنت انجام دهید. و زمان خود را به کمک اینترنت، مدیریت کنید.

دریافت رژیم آنلاین! یک تجربه شیرین

دریافت رژیم آنلاین مطمئنا یک خبر خوشایند و جذاب برای آن دسته از افرادی است که درگیر مشغله های زندگی خود هستند، و در پی آن به علت خستگی زیاد و نبود زمان کافی، نمی توانند به کارهای شخصی خود بپردازند. حتما برایتان لذت بخش خواهد بود اگر بعد از یک روز کاری سخت، زمانی که به خانه می رسید، می توانید در حالی که در کنار خانواده خود هستید و بر روی مبلتان لم داده اید با متخصص تغذیه خود، به صورت آنلاین مشاوره کنید!!! این تجربه زمانی شیرین تر خواهد بود که شما به نتیجه عالی از رژیم غذایی خود برسید.
ممکن است در وهله اول این کار برایتان عجیب به نظر برسد، اما با اندکی تامل متوجه خواهید شد که دریافت رژیم غذایی به صورت آنلاین و انجام مشاوره با متخصص تغذیه به روش آنلاین، علاوه بر کم هزینه تر بودن، سبب صرفه جویی در وقت و زمان شما خواهد شد و شما دیگر نیاز به رفت و آمد های پی در پی نخواهید داشت. به نظر شما این عالی نیست ؟؟؟
شما می توانید در هر زمان از روز با بهترین متخصص تغذیه در تهران، سرکار خانم دکتر کابلی، به صورت آنلاین در ارتباط باشد. پاسخ تمام سوالات خود را در رابطه با رژیم های غذایی بگیرید و رژیم غذایی مناسب خود را به راحتی و به صورت غیر حضوری دریافت کنید.

  • انواع فایل های مجاز : jpg, jpeg, png, pdf, gif, .
  • انواع فایل های مجاز : jpg, jpeg, png, pdf, gif, .
  • قوانین مشاوره

    برای دریافت رژیم غیر حضوری لطفا اطلاعات مربوطه را تکمیل نمائید. بدیهی است که رژیم بر اساس اطلاعاتی (از جمله قد و وزن و سابقه بیماری و یا داروهای مصرفی و عادات غذا خوردن و ...) که شما در اختیار ما میگذارید تنظیم می گردد و هر چه این اطلاعات دقیقتر باشد رژیم شما موثرتر خواهد بود.
    هزینه پرداختی برای هر رژیم 250.000 تومان برای مدت 2 یا 3 هفته می‌باشد و بعد از هر دوره رژیم تغییر می یابد.
    مبلغ پرداختی بعد از واریز قابل استرداد نمی باشد.
    در این دوره برای تسهیل ثبت درخواست شما امکان پرداخت آنلاین در سایت قرار داده شده است که روند ثبت اطلاعات و دریافت رژیم را تسریع می‌کند.
    لازم به ذکر است که اعلام یک ایمیل معتبر جهت تسریع ارسال رژیم شما ضروری است. مسئولیت عدم اعلام اطلاعات صحیح اعم از شماره تماس یا ایمیل با مشتری می باشد.
    رژیم از زمان ثبت نام تا سه روز کاری از طریق ایمیل ارسال میشود.
    با تشکر از حمایتهای همیشگی شما عزیزان
    دکتر نیره کابلی
    دکترای علوم تغذیه دانشگاه تهران
    مدرس دانشگاه
  • قیمت: 2,500,000 ریال