«اطلاعیه مهم»

بهترین متخصص تغذیه در تهران

بهترین متخصص تغذیه در تهران

همواره داشتن یک تغذیه مناسب در تمام طول زندگی افراد، از ضروریات زندگی آن ها به شمار می رود. تغذیه سالم رابطه مستقیم با سلامتی جسمی و روحی دارد، اما در این بین افراد به تنهایی قادر به تنظیم یک رژیم غذایی نیستند. زیرا رژیم غذایی بسته به شرایط و سن هر فردی می تواند متفاوت باشد. یک متخصص تغذیه خوب می تواند با علم خود، به شما کمک کند تا برنامه غذایی مناسب با توجه به شرایط سنی و جسمی خود داشته باشید.

 متخصص تغذیه چه کسی است؟

متخصص تغذیه فردیست که می تواند با استفاده از علم و دانش خود، به شما کمک کند تا بهترین سبک زندگی و رژیم غذایی را داشته باشید.

دکتر تغذیه علاوه بر افراد عادی می تواند برای بیماران خاص همچون بیماران دیابتی، بیماران قلبی و حتی خانم های باردار رژیم غذایی مناسبی را تدوین کند. وی به شما با دادن انگیزه و پیگیری تاثیر رژیم غذایی بر روی سلامتی جسمی و روحی شما، تلاش می کند تا روند درمان و رژیم شما، طبق دلخواهتان به بهترین نتیجه ممکن برسد.

بیمارانی که باید به متخصص تغذیه مراجعه کنند!

همانطور که گفته شد داشتن یک رژیم غذایی مناسب می تواند سبب تسریع روند درمان بیماری بسیاری از افراد شود. برخی از این بیماران عبارتند از:

  • بیماران کلیوی
  • بیماران قلبی و عروقی
  • بیماران دیابتی
  • بیماران گوارشی و کبدی
  • بیماران سرطانی

متخصص تغذیه چه نوع رژیم های غذایی را می تواند ارائه دهد!

جالب است بدانید که یک متخصص تغذیه خوب می تواند برای تمامی سنین از جمله کودک و میانسالان، همینطور گروه های مختلفی همچون افراد چاق و افراد لاغر رژیم لاغری و  رژیم غذایی متناسب با وضعیت و شرایط هر کدام تهیه و ارائه دهد. برخی از این رژیم های غذایی عبارتند از:

چه زمانی باید به متخصص تغذیه مراجعه کنید!

مراجه به متخصص تغذیه صرفا جهت دریافت رژیم لاغری یا رژیم چاقی نیست! یک متخصص تغذیه خوب، می تواند شما را در درمان بسیاری از مشکلات جسمی و حتی روحی  کمک کند. رژیم های غذایی خاصی برای درمان بسیاری از مشکلات شما وجود دارد، در این مطلب قصد داریم به برخی از مشکلاتی که با رژیم غذایی می توان آن ها را حل کرد، اشاره کنیم.

اگر این علائم را دارید به متخصص تغذیه مراجعه کنید

زمانی که مشخص شود دارای کلسترول بالا هستید

بهترین متخصص تغذیه در تهران

زمانی که پس از انجام آزمایش خون، متوجه شوید که مبتلا به کلسترول بالا هستید، وقت آن رسیده است تا به متخصص تغذیه مراجعه کنید. متخصص تغذیه می تواند شما را در انتخاب غذاهایی که برای سلامتی شما و همچنین برای کاهش کلسترول مناسب هستند، راهنمایی کند. کلسترول بالا می تواند سبب بروز بیماری های قلبی و نهایتا سبب حملات قلبی شود. شما باید این موضوع را جدی بگیرید!

شما تمام روش های کاهش وزن را امتحان کرده اید، ولی موفق نشده اید!

بهترین متخصص تغذیه در تهران

در این جا منظور ما، استفاده ار رژیم های خودسرانه و یا کوتاه مدت نیست! بلکه هدف کمبود توانایی از دست دادن وزن است. ممکن است فردی یک رژیم لاغری اصولی، خواب کافی و فعالیت بدنی ( ورزش ) کافی داشته باشد، اما تغییری در وزن خود نداشته باشد. ممکن است این افراد مشکلاتی داشته باشند که از وجود آن ها آگاه نباشند. متخصص تغذیه می تواند با بررسی شرایط شما، تمام این مشکلات را تشخیص داده و اقدام به درمان آن کند.

می خواهید بچه دار شوید!

بهترین متخصص تغذیه در تهران

یکی از عوامل مهم دیگری که لازم است بابت آن به دکتر تغذیه مراجعه کنید، زمانی است که می خواهید اقدام به بچه دار شدن کنید!  یک متخصص تغذیه خوب می تواند به شما در رسیدن به یک بدن سالم جهت حاملگی راهنمایی کند و بدن شما را برای آنچه که قرار است کودک شما به آن نیاز داشته باشد، آماده کند.

سوزش سر دل یا رفلاکس معده دارید!

بهترین متخصص تغذیه در تهران

هنگامی که متوجه می شوید مبتلا به سوزش معده و یا رفلاکس هستید، می توانید به کمک متخصص تغذیه، این علائم را به حداقل برسانید. دکتر تغذیه علاوه بر تنظیم رژیم غذایی مناسب طبق شرایط جسمیتان، اقدام به بررسی و تشخیص مواد غذایی که سبب بدتر شدن اوضاع معده شما می شود، می کند. دکتر تغذیه با بررسی رژیم غذایی روزانه شما، می تواند از غذاهایی که سبب افزایش سوزش معده و رفلاکس می شود، اطمینان حاصل کند و آن ها از برنامه غذایی شما حذف کند.

اگر مکانیسم گوارشی شما بی نظم است!

بهترین متخصص تغذیه در تهران

در ابتدا لازم است بدانید که این موضوع یکی از مشکلات مهم در رابطه با سلامت بدن شما است. به گفته خانم دکتر کابلی، بهترین متخصص تغذیه در تهران، حرکات روده شما باید یک تا دو بار در روز رخ دهد. اگر که شما به طور روزانه و مرتب عمل اجابت مزاج را انجام ندهید، پس دچار یبوست هستید.

پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که روز را بدون عمل اجابت مزاج می گذرانید، بهتر است با دکتر تغذیه ملاقات کنید. یک دکتر تغذیه خوب، می تواند تغییراتی را در رژیم غذایی روزانه شما ایجاد کند تا مشکل گوارشی شما با پیروی از آن به حداقل برسد.

زمانی که لبنیات مصرف می کنید، دچار شکم درد می شوید!

بهترین متخصص تغذیه در تهران

نفخ، التهاب، درد و اسهال… ممکن است شما دلیل تمام این مشکلات ناگهانی را ندانید! اما جالب است بدانید که بیشتر نفخ و دردهای ناگهانی شکم مربوط به مصرف لبنیات شما است. در واقع این بدین معنی است که بدن شما نمی تواند لاکتوز را تحمل کند.

به گفته متخصص تغذیه، عدم تحمل لاکتوز در افراد وابسته به دوز مصرفی آن است. به عنوان مثال ممکن است شما چند قاشق غذاخوری بستنی میل کنید ولی دچار هیچ نوع مشکل و دردی نشوید، اما اگر این مقدار به یک فنجان افزایش یابد، ممکن است تمام این عوارض را ناگهانی تجربه کنید.

یک متخصص تغذیه خوب می تواند به شما کمک کند تا به درستی نوع لبنیاتی که به آن حساسیت دارید را تشخیص دهد. علاوه بر آن متخصص تغذیه می تواند تشخیص دهد که آیا شما می توانید در رژیم غذایی خود لبنیات را داشته باشید یا خیر! و اگر که نمی توانید، به شما کمک می کند تا تمام مواد مغذی موجود در لبنیات را از طریق دیگر ( مکمل ها ) دریافت کنید.

هر روشی را برای لاغر شدن امتحان کرده اید، اما موفق نشده اید!

بهترین متخصص تغذیه در تهران

ممکن است شما هر نوع رژیمی را آزمایش کرده باشید ولی هرگز به نتیجه دلخواه خود نرسیده باشید. یا ممکن است شما با رژیم لاغری خود، وزنی را از دست داده باشید اما بلافاصله بعد از قطع رژیم به وزن قبلی برگشته باشید.

متخصص تغذیه می تواند به شما در تغییر سبک و شیوه زندگی کمک کند. به دنبال رژیم لاغری خودسرانه نباشید، بلکه به دنبال یک متخصص تغذیه خوب و ثابت شده باشید تا به شما در یادگیری رفتارهای سالم و عادات غذایی سالم و همچنین شناسایی مواد غذایی مضر کمک کند. دکتر تغذیه به شما کمک می کند تا علم چگونگی مصرف مواد غذایی و همینطور چگونگی به دست آوردن تعادل در مصرف مواد غذایی را یاد بگیرید.

متخصص تغذیه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

متخصص تغذیه نقش مهمی در بهداشت و سلامت افراد، ایفا می کند. دکتر تغذیه خوب، می تواند در مورد چگونگی غذا خوردن سالم، به جلوگیری از ابتلا به بیماری ها و ارتقاء سلامتی افراد کمک کند. با این حال یک متخصص تغذیه خوب، نیاز به برخی از ویژگی های خاص از جمله تفکر تحلیلی، مهارت های مردمی و دانش فنی دارد.

بهترین متخصص تغذیه در تهران

قدرت آنالیز و تحلیل

ذهن تحلیلی یک کلید موفقیت برای هر متخصص تغذیه است. مشاور تغذیه با مراجه کنندگان در مورد تغذیه آن ها سوال پرسیده و در پی کشف حقایق و ایده است. متخصص تغذیه باید قادر به تفسیر مطالعات علمی باشد و علم تغذیه را برای ارائه راهنمایی مفید تغذیه افراد، اعمال کند. همچنین متخصصین تغذیه باید درک کنند که اطلاعات علمی جدید، چگونه بری روی تصمیمات آن ها تاثیر بگذارد و از استدلال برای نقاط قوت و ضعف، در رویکردهای خود به مشکلات مشتریان استفاده کنند.

سازماندهی

متخصصان تغذیه با مراجعه کنندگانی که نیازهای متنوعی دارند، برخورد خواهند داشت. بنابراین مهارت های سازماندهی، اهمیت بالایی دارد. به عنوان مثال متخصصین تغذیه مدارس یا کافه تریا، که در مدرسه یا کافه کار می کنند، باید از نیاز های تغذیه ای مشتریان و هزینه غذایی آن ها اگاه باشند.

متخصصان تغذیه باید سوابق دقیق خود را حفظ کرده و در کارهای اداری روتین خود، منظم و زمان خود را مدیریت کنند.

معرفی بهترین متخصص تغذیه در تهران

دکتر نیره اسماعیل کابلی، مدرس دانشگاه، عضو انجمن تغذیه ایران، عضو انجمن غذا و تغذیه، حامی سلامت، به عنوان: متخصص تغذیه ورزشی، متخصص تغذیه و رژیم درمانی،متخصص تغذیه بدنسازی و بهترین متخصص تغذیه در تهران، با دانش و تخصص خود آماده خدمت رسانی و ارائه انواع رژیم های درمانی و غذایی، رژیم لاغری، رژیم چاقی،به صورت حضوری و دریافت رژیم آنلاین، رژیم لاغری آنلاین، برای شما عزیزان می باشد.

رژیم آنلاین دکتر کابلی

جهت دریافت رژیم آنلاین کلیک کنید

برخی از خدمات دکتر نیره اسماعیل کابلی دکتر تغذیه خوب در غرب تهران :

رژیم لاغری

رژیم چاقی

دریافت رژیم لاغری

دریافت رژیم چاقی

رژیم لاغری آنلاین

دریافت رژیم آنلاین

دستگاه لاغری موضعی

لاغری بعد از زایمان

تغذیه سالم

رژیم غذایی ورزشکاران

رژیم شیردهی

رژیم بارداری

برخی از نمونه کارهای خانم دکتر کابلی، در رابطه با رژیم لاغری:

 

درباره دکتر نیره اسماعیل کابلی

دکتر نیره اسماعیل کابلی متخصص تغذیه و رژیم درمانی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان برای داشتن اندامی خوب و مناسب می باشد. مدرس دانشگاه، متخصص تغذیه و رژیم درمانی و . . .

80 دیدگاه در بهترین متخصص تغذیه در تهران
  1. سلام
    من با پرداخت هزینه درخواست رژیم غیر حضوری کردم،چگونه مطمئن بشم که درخواست من ثبت و پذیرفته شده!

  2. سلام خانم دکتر خوشحالم که باهاتون اشنا شدم .ودوست داشتم برای کاهش وزنم دکتر خانم کنارم باشه .تازه ثبت نام کردم وامیدوارم این پروسه را با کمک شما با موفقیت پشت سربزارم .🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سلام خانم عزیز
      من هم از آشنایی با شما خوشحالم
      درخواستت رو دیدم، انشااله هر چه زودتر رژیم غذایی ایده ال شما رو براتون میفرستم. طبق اون پیش برید، اگر احیانا مشکلی هم بود زمانهایی که کلینیک هستم تماس بگیر حتما : ۰۲۱۴۴۲۴۶۹۲۰
      با تشکر

  3. سلام خانوم دکتر من درخواست رژیمم روثبت کردم چه زمانی رژیم به دستم میرسه

    • با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز
      ممنون از ثبت درخواست شما
      از زمان ثبت درخواستتون که دیروز بوده، ظرف ۷۲ ساعت تهیه شده و براتون میفرستم. بعد از اون هم اگه مشکلی بود حتماً توی ساعات کاری کلینیک تماس بگیر
      آرزوی موفقیت و سلامتی روزافزون

  4. با سلام و عرض خسته نباشید یه رژیم غذایی خوب و عالی میخواستم برای چاق شدن

    • سلام
      پوزش بابت تاخیر
      میتوانید به قسمت دریافت رژیم آنلاین مراجعه کرده و موارد درخواستی را تکمیل نمایید
      پس از تکمیل ظرف مدت ۷۲ ساعت رژیم چاقی مناسب برای شما ارسال می شود که با رعایت رژیم، به افزایش وزن ایده ال و سالم خود می رسید
      با تشکر

  5. با سلام اولین وقتی که میتونید برای بیماری خاص لطف کنید، چه موقع هست؟! و چون ظاهرا مطب تماس گرفتم وقتی ندارید برای مورد فوری!

  6. با سلام
    میخواستم بدونم امکان چاقی به صورت موضعی هم وجود داره؟

  7. سلام من نوبت میخواستم منتهی تلفن های شما رو میگییرم میگن قطعه
    چطور نوبت میشه گرفت ؟

  8. دکتر سلام دکتر من تصادف کردم لاغر شدم میخوام چاقم بشم امکان داره

    • با سلام و احترام
      بله، حتما، در صورت امکان اگه میخواید به کلینیک تغذیه حضوری مراجعه کنید میتونید با شماره ۰۲۱۴۴۲۴۶۹۲۰ تماس بگیرید، اگر هم حضوری براتون میسر نیست، از منوی بالا، با انتخاب دریافت رژیم آنلاین و ثبت اطلاعاتتون میتونید رژیم چاقی مناسب رو دریافت کنید.
      با تشکر

  9. سلام عرض کردم خانم دکتر. من میخوام دو ماه دیگه عمل آبدومینوپلاستی کنم و تا اون موقع میخواهم ٨-١٠ کیلو کم کنم. هزار بار وزن کم کردم و دوباره اضافه شدم. نمونه رژیم های سریع و یکماهه تون تو سایت رو دیدم ولی یک رژیم مختص خودم میخوام. اگر بخوام حضوری بیام باید آزمایشی چیزی همراهم باشه؟ در ضمن شما تو رژیمهاتون مکمل و ویتامین هم میدهید؟ ممنون.

  10. سلام خانوم دکتر خسته نباشید‌.من از بچگی صبحا کم اشتها بودم و همیشه شکمم ورم داشته تا الان که بیست سالمه ورزش بدنسازی میرم و باید وعده های زیادی غذا بخورم اما اشتهام کمه صبحا اصلا نمیتونم چیزی بخورم ورم شکمم از بچگی هست چیکار باید بکنم

    • سلام . حتما سعی کنید در روز چند وعده و میان وعده را در ساعات مشخص مصرف کنید . صبح ها در ساعت مشخص بیدار شوید و نصف لیوان اب و یک قاشق عسل و یک سوم لیوان عرق کاسنی را مخلوط و نیم ساعت قبل از صبحانه مصرف کنید. هم اشتها تنظیم میششود و هم مشکل گوارشی رفع . اما در نهایت برای چکاپ گوارش باید به متخصص گوارش مراجعه کنید.

  11. با سلام ببخشید خانم دکتر من ۹۷ کیلو وزنم هست اگه بخوام وزنمو کم کنم چقدر طول میکشه؟ هزینش زیاد میشه؟
    میتونید کمکم کنید؟ آدرس محل کارتون کجاست؟
    ممنون میشم اگه کمکم کنید

    • با سلام و احترام
      ترجیح بر این است که با شنیدن صدای خودتون و سایر جزییاتی که باید بدونم، پاسخ سوال شما رو بدم.
      در نهایت تمامی موارد منتهی میشه به دریافت رژیم لاغری مناسب شما. برای دریافت رژیم لاغری، اگر میتونید که حضوری تشریف بیارید که چه بهتر، میتونید به آدرس تهران. ستارخان. فلکه اول صادقیه. خیابان گلناز دهم شمالی. پلاک ۱۱. طبقه ۳. واحد ۷ (شماره تماس : ۰۲۱۴۴۲۴۶۹۲۰) مراجعه کنید.
      در صورتیکه به دلایلی از جمله بعد مسافت نمیتونید به کلینیک تغذیه مراجعه کنید، میتونید از منوی بالای سایت، با انتخاب گزینه دریافت رژیم آنلاین، جزییات مورد نیاز رو تکمیل کنید تا ظرف مدت ۳ روز، رژیم مناسب رو برای مدت یکماه دریافت کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.
      با تشکر

  12. با سلام خدمت شما
    من دختری شانزده ساله دارم که صورتش بسیار جوش میزنه به پزشک عمومی ، متخصص پوست و مو و دکتر زنان مراجعه کردم ولی تاکنون جواب نگرفته ایم او از این مسئله بسیار ناراحت است و رفته رفته جای جوش ها روی صورتش ماندگار شده . همیشه به او می گفتیم که جوش بلوغ است ولی به جا ماندن جای جوش‌ها نگرانمان کرده است آیا با تغذیه و رژیم درمانی مشکل او برطرف می‌شود

  13. سلام دیروز برای رژیم پول واریز کردم اما هنوز پیامی به ایمیل بنده نیومده میخواست ببینم چقدر باید منتظر بمونم برای رژیم؟

  14. سلام خانم دکتر خسته نباشید من جهت دریافت رژیم غیرحضوری اقدام کردم اما نمیدونم ثبت شد یانه
    میشه بفرمایید ثبت شده یا نه

  15. سلام وقت بخیر خانم دکترامروزواردسه ماهه سوم بارداری شدم یه رژیم میخام وزنم زیادشده آنلاین میشه؟؟

  16. با سلام دکتر کابلی. آیا تیرویید کم کار ( البته اوایلش هست) و اندکی pth هم بالا باشه با تغذیه درمانی امکان بهتر شده داره؟
    ممنون از شما

  17. سلام وقتتون بخیر خانم دکتر، من ۲۶ سالمه و تا جایی که به خاطر دارم دچار یبوست بودم و هستم. پیش دکترای زیادی هم رفتl و داروهای زیادی هم مصرف کردم اما تاثیرشون موقت بود.
    آیا میشه با رژیم غذایی خاصی مشکل منو کنترل کرد یا خیر، ممنون می شم راهنمایی کنید

    • با سلام و احترام
      از طریق رژیم غذایی و حذف برخی مواد از برنامه غذایی و افزایش برخی دیگر، می توان مشکل یبوست را تا حدودی مرتفع کرد.
      می تونید برای دریافت رژیم مناسب به کلینیک بنده مراجعه کنید.
      با تشکر

  18. سلام خانم دکتر
    رژیم برای بیماری میاستنی گراویس وجود داره؟؟
    با تشکر

  19. سلام خانوم دکتر.من چند سالیه که بدنسازی کار میکنم.نگرانی من مصرف خودسرانه مکمل ورزشیه.شما در خصوص مصرف مکمل بدنسازی ام میتونید مشاوره بدین؟؟؟؟؟ممنون میشم اگه جواب بدین

    • با سلام و احترام
      سلام. بله میتوانید در این زمینه رژیم یا مشاوره داشته باشید. هم به صورت آنلاین از کلیک روی دریافت رژیم آنلاین از منوی سایت یا مراجعه حضوری به کلینیک تغذیه اینجانب.
      تشکر فراوان

  20. با سلام خانم دکتر عزیز من با مطب تماس گرفتم واسه ۲۱ آذر وقت دادن خانم دکتر من برای بارداری می خوام تنبلی تخمدان دارم خیلی ضروریه نمیشه بهم نزدیک تر وقت داد خیلی از زمان عقب میفتم لطفا کمکم کنید

  21. سلام خانم دکتر. مشکل من مربوط به خطاهایی میشه که در دوران جوانی مرتکب شدم . منظورم مصرف مواده. اما الآن با وجود عدم مصرف حتی نمیتونم ۱ کیلو اضافه کنم. و این بزرگترین مشکل من در حال حاضره که روی روابط اجتماعی و زندگی روزمره‌ام شدیداً تأثیر گذاشته. لطفاً راهنماییم کنید.
    ۳۶ ساله . مذکر . ۵۵ کیلو . ۱۷۸ سانت . متاهل

  22. سلام خانم دکتر
    مادر بنده ۷۳ سال دارند و به دلیل بیماری گوارشی(آشالازی تیپ ۲)مدتی است که نمیتونن غذا بخورن واندک غذایی هم که میخورن را پس میزنن چون ۲-۳ماهی است که معده غذایی واردش نشده وقبول نمیکند،و اکثرأ با سرم تغذیه میشدن این مدت
    البته دیابت وفشار خون هم دارند
    دراین سه ماه حدود ۲۰ کیلو وزن کم کردن
    برای مشاوره غذایی که حضوری برسیم خدممتون وقت میخواستم
    ممنون

  23. سلام خانم کابلی وقتتون ب خیر من یه شخص مذکر ۲۳ ساله هستم که از هشت سالگی به طور عجیبی دچار کمبود وزن شدم
    الان با این سن قدِ بنده ۱۸۸ سانت و وزن ۶۵😳
    آزمایش تیروئید و چند آزمایش دیگه رو انجام دادم در دسترس هستش
    تمام سعی من اینه به اندامه ایده آل خودم برسم چون احتمال اینو میدم ریزش موهایه من هم به خاطر رژیم نامناسبه
    چون دکتر پوست مو و یا داخلی هم مراجعه کردم اما تآثیری نداشته
    خواهش مندم یه راهنمایی کنین و طرز اقدامات رو بهم ابلاغ کنین تا بتونم به اندام و وزن ایده آل خودم برسم

  24. سلام وقت به خیر من در خواست رژیم آنلاین کردم وقتی از درگاه پرداخت رو انجام دادم تا اومدم تکمیل درخواست رو بزنم صفحه رفت حالا درخواست رژیم آنلاین من ثبت شده یا مبلغ برگشت می خوره و دوباره درخواست بدم

  25. سلام خانوم دکتر من میخوام همسرم چاق بشه یعنی تو پر بشه آخه لاغره چه جوری باید نوبت گرفت من شماره کلینیکتون و ندارم لطفا برام بزاریدباسپلس و تشکر

  26. سلام خانم دکتر
    من آندومتریوز دارم و چون نمیتونم گروه زیادی از مواد غذایی رو مصرف کنم به دکترهای تغذیه مراجعه کردم که مطمئن باشم که بدنم دچار کمبود نمیشه و در عین حال به روند بهبودم کمک بشه ولی هر بار باز من باید بهشون بگم که چه مواد غذایی ای رو حذف و اضافه کنن. شما میتونید در این خصوص به من کمک کنید؟

  27. سلام‌خانم‌دکتر‌، مادربزرگ‌ من‌ خیلی‌ ترش‌ میکنن‌‌‌‌ لطفا‌ یه‌ راه‌ حل‌ بدید‌ زودتر‌ خوبشن‌ خیلی‌ ممنون

    • مطالب مربوط به رفلاکس و سو هاضمه را در سایت ببینید.
      مصرف مواد غذایی و میوه های اسیدی را کاهش دهند . از مصرف مایعات همراه غذا خودداری کنند. مصرف چای و قهوه را کاهش دهند . بلافاصله بعد از غذا دراز نکشند و حداقل برای ۵ دقیقه در خانه راه بروند. مصرف سبزیجات را افزایش دهند . از مصرف غذاهای چرب و سرخ کرده خودداری کنند.

  28. سلام خانم دکتر
    من ۳ بار عمل زیفت و ivf (میکرو انجکشن) انجام دادم و متاسفانه وزنم به شدت با مصرف داروهای هورمونی این عملها بالا رفته. و هر جوری که میدونستم رژیم گرفتم و وزنم اصلا پایین نمیاد.
    میخواستم سوال کنم ببینم رژیمی هست که من بتونم بگیرم با توجه به این حجم دارویی که من مصرف کردم؟؟؟؟؟
    ممنونم

  29. سلام خانم دکتر
    من وقت گرفتم که حضوری برسم خدمتتون اما بهمن ماه نوبت من شده.امکان نداره که زودتر بیام خدمتتون.خیلی برام مهمه.میخوام زودتر نتیجه رو ببینم

  30. سلام خانوم دکتر من ٢۴ سالمه و قدم ١٧٣ وزنم ۶٠ تا به حال هرروشی رو امتحان کردم که چاق بشم پودر چاقی و قرص و عرقیات گیاهی همشو مصرف کردم ولی وزنم میاد رو ۶٧ اینا بعد تموم شدن دوره وزنمم برمیگرده به ۵٩ یا ۶٠ کمی هم استرس دارم
    چون شهرستان زندگی میکنم نمیتونم حضوری خدمت برسم میخواستم برای افزایش وزن دایمی راهنماییم کنین ممنون

    • سلام و وقت بخیر
      پوزش بابت تاخیر در پاسخ
      توضیحاتتون خیلی خوب و موثر بود. شما نیاز به یک برنامه چند ماهه برای افزایش وزن دارید تا افزایش وزنتون پایدار بمونه. یه لطف کنید با توجه به اینکه به صورت حضوری نمیتونید به کلینیک تغذیه مراجعه کنید از طریق منوی بالای سایت، درخواست رژیم غیرحضوری (آنلاین) رو بدید. تمامی مواردی که وجود داره رو مفصل برام توضیح بدید. انشااله به کمک هم به وزن ایده التون خواهید رسید.
      با تشکر

  31. سلام خانم دکتر من ۱۸سالمه قدم ۱۷۲ولی وزنم ۵۰ کیلوه باید چکار کنم چاق بشم دارو زیاد مصرف کردم چاق میشم بعد اتمام دوباره لاغر میشم

    • سلام و وقت بخیر
      پوزش بابت تاخیر در پاسخ
      مصرف دارو عوارض زیادی داره و باید به مقدار کافی و در طبق زمان تعیین شده مصرف گردد، به نظر بنده باید رژیم غذایی شما به درستی تنظیم شود و این رژیم باید توسط شما کاملاً رعایت شود.
      پیشنهاد میکنم یه سر به کلینیک تغذیه بنده بزنید تا بعد از آنالیز کمی و کیفی بدنتون به رژیم غذایی ایده ال برسیم. اگر هم امکان مراجعه حضوری ندارید، از طریق منوی بالای سایت درخواست رژیم آنلاین (غیرحضوری) رو بدید. موارد که ازتون خواسته رو هم با دقت تمام پر کنید. انشااله بعد از دریافت رژیم به کمک هم به وزن ایده ال خواهیم رسید.
      با تشکر

  32. سلام خسته نباشید خانم دکتر دختر من چهار سالش است خیلی لاغر است کی وقت دارین میخواهم حضوری بیایم

  33. سلام خانوم دکتر هزینه مشاوره حضوری چقدره؟ برای چاقی

  34. سلام عرض ادب بنده ۲۳ سالمه مشکل لاغری دارم هرکاری میکنم چاق نمیشم باشگاه میرم خوراکم زیاده باشگاه چن مدتی نرم وزنم برمیگرده حالت اول ازمایش کامل گرفتم مشکل خون دارم ویتامین بدنم کمه اگر میشه راهنمایی کنید

    • سلام. میتونید برای دریافت نوبت حضوری با مطب تماس بگیرید و یا از طریق سایت زیر درخواست رژیم غیرحضوری خود را ثبت نمایید. در صورتی که تمایل داشتید از رژیم آنلاین ما استفاده کنید حتما مواردی که گفتید مثل مشکل خون و کمبود ویتامین بدنتون رو برای ما ذکر کنید، انشااله با دریافت رژیم چاقی و پیگیری مستمر اون به ایده ال خود خواهید رسید
      با تشکر

  35. سلام و عرض ادب
    بنده ۲۷ سالمه و وزن کمی دارم باتوجه به اینکه چند ماه دیگر مراسم عروسی دارم میخواستم برای افزایش وزن به مطبتون مراجعه داشته باشم ولی متاسفانه خیلی دیر به بنده وقت دادن ،آیا امکانش هست زودتر بهم وقت داده بشه .ممنون میشم

  36. سلام من ۱۶ سال هستم قد۱۴۷ وزن ۶۴ .خیلی از چاقی خودم بدم میاد

    • سلام
      دوست عزیز بهترین راه اینه که رژیم لاغری مناسب رو دریافت کنید. برای دریافت رژیم لاغری میتونید یا به کلینیک تغذیه من مراجعه کنید یا اینکه درخواست رژیم رو از طریق همین سایت به صورت غیرحضوری ثبت کنید با رعایت رژیم، به وزن دلخواهتون برسید.
      با تشکر

  37. سلام خانم دکتر ..پسر من ۸ سال داره ۱۸ کیلو وزن داره..خیلی لاغره .غذا گوشتی نمیخوره..اهل غذا خوردن نیست. کم خونی ناشی از فقر اهن هم داره .ما کرمان هستیم .چطور میتونم بیارمش تهران پیش شما .اگه ازمایش خاصی نیاز داره میشه بفرمایید تا بدم کرمان یه دکتر بنویسه جواب را بیارم خدمت شما.تا تهران معطل نشویم

  38. سلام خسته نباشین خانم دکتر من رژیم گرفتم و لاغر شدم بازم کنی اضافی شدم الان هم نسبت به رژیم بی ارداده شدم قرصی جیزی هست که من درست بشم وضعیتم ممنون

  39. سلام
    خانم دکتر دخترم: ١٢ ساله ، وزن ٩۴ ، قد ١٧٢ ،ساکن تبریز
    لطفا در صورت امکان راهنمایی نمایید ؟ و اگر قبل أز مراجعه نیاز به آزمایش هست بفرمایید تا همراهمان داشته باشیم ممنون از لطف و سعه صدرتان

  40. سلام ببخشید خانم دکتر من داود محتشمی هستم و ۱۵ سالمه بعد من چربی کبد نوع دو دارم باید چیکار کنم و چی بخورم که مشکل کبدم حل بشه؟؟؟

    • سلام
      شما باید رزیم مخصوص برای درمان کبدچرب داشته باشید.
      برای دریافت نوبت حضوری با مطب تماس بگیرید و یا برای دریافت رژیم غیرحضوری از طریق سایت درخواست رژیم غیرحضوری خود را ثبت نمایید.
      تشکر


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.