«اطلاعیه مهم»

آجیل ها یکی از بهترین میان‌وعده هایی هستند که می‌توان چه در دوران رژیم چه غیر از آن مصرف کرد

آجیل‌ها سرشار از پروتئین و فیبر هستند و احساس سیری به شما می‌دهند، اما کالری کمی را به بدنتان می‌رسانند

آجیل‌ها دارای چربی‌های اشباع نشده هستند که باعث می‌شوند کلسترول خون کاهش پیدا کند و به سلامت قلب کمک بسزایی میکند

اما یادتان باشد مصرف بیش از حد هرچیزی می‌تواند برای بدنتان مضر باشد

آجیل‌ها به دلیل فیبری که دارند باعث می‌شود روند هضم غذا افزایش پیدا کند درنتیجه باعث دفع بیشتر مواد زائد شده و در کاهش وزن کمک کننده است

بهترین میزان مصرف آجیل به عنوان میان‌وعده ۲۰گرم معادل یک مشت است

یکی از بهترین میان‌وعده بادام زمینی است که کالری کمی دارد و احساس سیری زیادی به فرد می‌دهد

توجه: آجیل های شور شده اصلا گزینه مناسبی برای میان‌وعده نیستند زیرا باعث ایجاد فشار خون در فرد میشوند.

توجه داشته باشید که آجیل‌ها در مرحله شور شدن برخی از خواص خود را از دست می‌دهند

یکی از میان وعده هایی بسیار مفید که بیشتر متخصصان تغذیه آن را در رژیم غذایی جای می‌دهند همین آجیل‌ها هستند، تحقیقات افزایش وزن به وسیله خوردن آجیل را تایید نکرده اند.

درباره دکتر نیره اسماعیل کابلی

دکتر نیره اسماعیل کابلی متخصص تغذیه و رژیم درمانی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان برای داشتن اندامی خوب و مناسب می باشد. مدرس دانشگاه، متخصص تغذیه و رژیم درمانی و . . .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.