«اطلاعیه مهم»

بررسی رژیم بعد از زایمان بازیگران

اشلی سیمپسون

 

ماه نوامبر ۲۰۱۰ «اشلی سیمسون» فرزند خود را به دنیا آورد و به شکلی باورنکردنی دوباره به وزن قبل از بارداری خود رسید. او برای رسیدن به این هدف یک نظر متخصص تغذیه با شعار آشتی‌دادن مردم با موادغذایی سالم را اجرا کرد.

این خانم جوان همچنین اقدام به تاسیس رستورانی کرد که منوی آن شامل غذاهای آماده با میوه و سبزی‌های فصل، ماهی و غذاهای کم‌چرب است.«اشلی سیمسون» در دوران بارداری عادت‌های بدی مثل مصرف زیاد فست فود پیدا کرده بود که بعد از زایمان با کنارگذاشتن آن و مصرف بیشتر نان سبوس‌دار و میوه در وعده صبحانه و ورزش در کنار رژیم توانست اضافه وزن بعد از بارداری‌اش را از بین ببرد.

رژیم ایشان بسیار مورد تایید است. غذاهای آماده حاوی چربی بالایی هستند که باعث چاقی می‌شوند. خوشبختانه این خانم بعد از زایمان رو به اصلاح الگوی زندگی آورده‌اند و سعی کردند با اصلاح الگوی تغذیه یعنی مصرف بیشتر میوه‌های تازه و نان سبوس‌دار و کم‌کردن مصرف چربی و با افزدون ورزش به برنامه‌های روزانه، وزن خود را کاهش دهند.

مشاوره تخصصی تغذیه و رژیم درمانی

نیره اسماعیل کابلی

 

 

رژیم غذایی پس از زایمان

درباره دکتر نیره اسماعیل کابلی

دکتر نیره اسماعیل کابلی متخصص تغذیه و رژیم درمانی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان برای داشتن اندامی خوب و مناسب می باشد. مدرس دانشگاه، متخصص تغذیه و رژیم درمانی و . . .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.