«اطلاعیه مهم»

رژیم برای لاغری شکم

شاید شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که بارها رو به انواع رژیم لاغری برده باشید و با اینکه وزنتان کاهش یافته باشد اما همچنان از سایز شکم و پهلو خود راضی نباشید. لازم است توجه داشته باشید که یک متخصص تغذیه خوب در رژیم لاغری که به شما ارائه می دهد، از مواد غذایی استفاده می کند که نه تنها سبب کاهش وزن شما می شود بلکه تاثیر بسزایی در از بین رفتن چربی های شکم و پهلو شما خواهد داشت. در این مطلب  طبق نظر متخصص تغذیه می خواهیم برخی از مواد غذایی « شکم کوچک کن » را که لازم است بخوریم را معرفی کنیم.

رژیم برای لاغری شکم

غلات کامل را وارد رژیم غذایی خود کنید

بر طبق آمار و بررسی های انجام شده، افرادی که به طور مرتب در رژیم غذایی روزانه خود غلات کامل مصرف می کنند نسبت به افرادی که مقدار خیلی کمی از این غلات استفاده می کنند، داراری چربی شکمی خیلی کمتری هستند. دلیل اصلی این موضوع می تواند تاثیر گذاشتن غلات کامل بر روی عملکرد هورمون های کنترل اشتها باشد. غلات کامل شامل برنج قهوه ای، گندم و یا فارو است.

رژیم برای لاغری شکم

دارچین را به میزان زیاد مصرف کنید

ورزشکاران و بدنسازان و کسانی که به دنبال داشتن شکمی تخت هستند، طرفداران بزرگ دارچین می باشند. مصرف مدام دارچین در رژیم لاغری شما سبب کوچک شدن چشمگیر شکمتان می شود. دارچین می تواند سبب از بین رفتن توده های چربی ناحیه شکم و پهلو شود.  خانم دکتر کابلی، متخصص تغذیه خوب در تهران توصیه می کنند حداقل به طور روزانه از یک قاشق غذاخوری دارچین در رژیم غذایی خود استفاده کنید.

رژیم برای لاغری شکم

شکلات تلخ معجزه می کند!

از آنجا که شکلات تلخ حاوی ماده ای به نام فلاونوئید است می تواند تاثیر بسزایی در باریک شدن کمر شما داشته باشد. فلاونوئید، عملکرد انسولین و هورمونی که سبب ذخیره چربی در قسمت پهلوها و شکم می شود را تحت تاثیر قرار دهید. طبق یافته های محققین نوع شکلات مهم نیست بلکه نکته مهم تلخ بودن شکلات ( حداقل ۷۰ درصد )‌ مهم است. شکلات تلخ علاوه بر چربی سوزی ناحیه شکم و پهلو انرژی لازم بدن  را به هنگام انجام فعالیت های ورزشی و روزانه  تامین می کند.

رژیم برای لاغری شکم

زردچوبه یک کمربند لاغر کننده!

بله درست شنیدید‌! شما می توانید از زردچوبه به عنوان یک کمربند لاغر کننده شکم و پهلو استفاده کنید. عملکرد زردچوبه در بدن به این صورت است که قند را از خون جدا می کند و آن را به صورت انرژی در بدن ذخیره می کند و اجازه نمی دهد که قند تبدیل به چربی شود.

رژیم برای لاغری شکم

روش‌های کاهش چربی شکمی

یکی از ساده ترین راه های آب کردن چربی شکم و اطراف کمر پیاده روی می باشد که حداقل باید ۳۰دقیقه در روز وبه طور مرتب انجام گیرد و پیاده روی شما باید سریع و به هدف ورزش انجام گیرد، نه برای خرید رفتن یا تماشای ویترین مغازه ها!

کاهش چربی های شکمی

ورزش دوچرخه زدن: برای انجام این ورزش باید روی زمین دراز بکشید و دستان خود را در دو طرف پاهایتان قرار دهید و پاهای خود را بالا ببرید و در هوا رکاب بزنید و این کار را تا ۲ دقیقه ادامه دهید و سپس پاهای خود را پایین آورده دوباره این کار را تکرار کنید این ورزش با عثآب شدن چربی های اطراف کمر شما می شود.

روشهای کاهش چربی شکمیطناب زدن: این ورزش را که حتما از دوران کودکی به یاد دارید، بله طناب زدن به خصوص در هوای آزاد باعث آب شدن چربی های اطراف شکم و کمر می شود.

روشهای کاهش چربی شکمی

دکتر نیره اسماعیل کابلی، مدرس دانشگاه، عضو انجمن تغذیه ایران، عضو انجمن غذا و تغذیه، حامی سلامت، به عنوان بهترین متخصص تغذیه در تهران، با دانش و تخصص خود آماده خدمت رسانی و ارائه انواع رژیم های درمانی و غذایی به صورت حضوری و ارائه رژیم آنلاین، برای شما عزیزان می باشد.

برخی از خدمات دکتر نیره اسماعیل کابلی متخصص تغذیه :

رژیم لاغری

دریافت رژیم لاغری

دریافت رژیم چاقی

دریافت رژیم آنلاین

دستگاه لاغری موضعی

درباره دکتر نیره اسماعیل کابلی

دکتر نیره اسماعیل کابلی متخصص تغذیه و رژیم درمانی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان برای داشتن اندامی خوب و مناسب می باشد. مدرس دانشگاه، متخصص تغذیه و رژیم درمانی و . . .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.