«اطلاعیه مهم»

رژیم کاهش وزن

هر نوع رژیم کاهش وزن دارای مزایا و معایبی است، اما افراد می توانند با تغییر ذهنیت خود نسبت به رژیم کاهش وزن، مضرات کاهش دادن وزنشان را به حداقل برسانند. بر اساس گفته های متخصص تغذیه، تغییر طرز تفکر و ذهنیت شما در رابطه با چگونگی کاهش وزن اصولی، مهم ترین اقدام در لاغری است.

اکثر افراد سعی بر آن دارند که در کمترین زمان بیشترین مقدار از وزن خود را از دست دهند، این افراد در طول رژیم لاغری خود، به شدت بر خود سختگیری می کنند. آن ها به سخت ترین نوع رژیم لاغری و همچنین ورزشهای سنگین روی می آورند، مطمئنا این افراد هرچه رژیم سختتری بگیرند، بدنشان کمتر عمل چربی سوزی را انجام می دهد. این افراد بر روی نتایج رژیم لاغری خود وسواس زیادی نشان داده و با تمرکز زیاد بر آن، حتی سلامتی خود را به خطر می اندازند. توجه داشته باشید که این حالت های وسواسی در نهایت سبب شکست فرد می شود.

رژیم کاهش وزن

تغییر نگرش شما نسبت به اصول رژیم لاغریتان، تاثیر مستقیمی با نتایج نهایی آن، خواهد داشت. خوشبختانه ذهن انسان بسیار انعطاف پذیر است، شما می توانید با کمک توصیه های زیر که توسط متخصص تغذیه تایید شده است، ذهنیت خود را تغییر داده و به طور صحیحی به وزن دلخواه خود برسید.


⇐ دکتر نیره اسماعیل کابلی، مدرس دانشگاه، عضو انجمن تغذیه ایران، عضو انجمن غذا و تغذیه، حامی سلامت، به عنوان بهترین متخصص تغذیه در تهران، با دانش و تخصص خود آماده خدمت رسانی و ارائه انواع رژیم های درمانی و غذایی، رژیم لاغری، رژیم چاقی،به صورت حضوری و دریافت رژیم آنلاین، رژیم لاغری آنلاین، برای شما عزیزان می باشد.


اهداف خود را تغییر دهید و با افراد مثبت اندیش هم فکری کنید

از توصیه های مثبت و صحیح آن ها استفاده کنید.

راه های مجازات و تشویق خود را بازبینی کنید

بسیاری از افراد می پندارند که غذا برای آن ها پاداش محسوب می شود و ورزش کردن را همچون مجازاتی برای خود تعیین می کنند. اما بهتر است بدانید که شما شایسته هر دوی آن ها هستید، زیرا هم تغذیه سالم و هم ورزش، راهی برای سلامتی و مراقبت از شما به شمار می رود.

رژیم کاهش وزن

نفس بکشید

نفس کشیدن به شما کمک خواهد کرد تا استرس خود را کاهش دهید، همچنین رساندن اکسیژن لازم به بدن، سبب افزایش سوخت و ساز بدنتان خواهد شد. به آرامی نفس بکشید و بر روی آن تمرکز کنید.

تقویم خود را کنار بگذارید

به دنبال لاغری سریع نباشید. هرچه زمان کاهش دادن وزنتان به آرامی و اصولی باشد، سلامتی بدن شما بیشتر حفظ خواهد شد.

بر افکار منفی غلبه کنید

ممکن است مدت زمان کاهش وزن شما، طولانی تر از تصورات ذهنی شما باشد. در این بین احتمال دارد، افکار منفی بر شما غلبه کند و شما را از ادامه دادن به رژیم کاهش وزن منصرف کند. بهترین راه حل برای غلبه به افکار منفی این است که، زمانی که این افکار به سراغتان آمد شروع به شمردن از یک تا صد کنید.

رژیم کاهش وزن

اهداف خود را تغییر دهید

کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل ممکن است یک نتیجه خوب برای شما باشد، اما هرگز نباید هدف باشد. به جای آن، اهداف شما باید کوچک و پایدار باشند تا کنترل کامل بر روی آن داشته باشید. امروز ۵ وعده غذا، میوه و سبزیجات خود را خورده اید؟ بله درست است! اینجا یک هدف خوب پیدا کرده ایم! تغذیه سالم می تواند یک هدف مناسب برای شما باشد. شما می توانید هدف های دیگری را در لیست خود چک کنید.

” غذای خوب، غذای بد”، این عبارت را فراموش کنید

ما یاد گرفته ایم که در مورد هر غذایی که برای خوردن آماده می کنیم یا احساس گناه کنیم یا احساس غرور! اما به یاد داشته باشید این فقط غذا است، زمانی که به یک کلوچه یا یک تکه کیک شکلاتی نیاز داشتید احساس گناه نکنید. به گفته متخصص تغذیه، لازم است به خاطر داشته باشید که همه غذاها مناسب هستند.

دکتر نیره اسماعیل کابلی، مدرس دانشگاه، عضو انجمن تغذیه ایران، عضو انجمن غذا و تغذیه، حامی سلامت، به عنوان بهترین متخصص تغذیه در تهران، با دانش و تخصص خود آماده خدمت رسانی و ارائه انواع رژیم های درمانی و غذایی، رژیم لاغری، رژیم چاقی،به صورت حضوری و دریافت رژیم آنلاین، رژیم لاغری آنلاین، برای شما عزیزان می باشد.

رژیم آنلاین دکتر کابلی

جهت دریافت رژیم آنلاین کلیک کنید

برخی از خدمات دکتر نیره اسماعیل کابلی دکتر تغذیه خوب در غرب تهران :

رژیم لاغری

رژیم چاقی

دریافت رژیم لاغری

دریافت رژیم چاقی

رژیم لاغری آنلاین

دریافت رژیم آنلاین

دستگاه لاغری موضعی

لاغری بعد از زایمان

تغذیه سالم

دیابت در بارداری

 

درباره دکتر نیره اسماعیل کابلی

دکتر نیره اسماعیل کابلی متخصص تغذیه و رژیم درمانی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان برای داشتن اندامی خوب و مناسب می باشد. مدرس دانشگاه، متخصص تغذیه و رژیم درمانی و . . .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.